قالب مستندسازی با جشنواره پژواک احیا شد | ساخت برنامه بر مبنای سند تحول
در نشست صمیمانه دبیر جشنواره پژواک با برگزیدگان دوره سوم مطرح شد:

قالب مستندسازی با جشنواره پژواک احیا شد | ساخت برنامه بر مبنای سند تحول

دبیر سومین جشنواره پژواک: 

بیشترین اثر در بخش وعده صادق به دبیرخانه جشنواره رسید | ادای احترام به مسعود اسکویی

دبیر سومین جشنواره مستند رادیویی پژواک با اشاره به استقبال از این رویداد گفت: بیشترین آثار در بخش وعده صادق به دبیرخانه رسید. 
کد خبر: ۱۴۵۷۲۵۹

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره مستند رادیویی پژواک، حمیدرضا افتخاری، دبیر جشنواره ملی پژواک با اشاره به گزارش کوتاهی از پژواک سوم گفت: برگ برنده پژواک سوم تاکید دوباره بر این است که رادیو رسانه لحظه هاست، ما سه قله در این دوره از پژواک داشتیم؛ در ابتدای راه مقاومت مردم غزه را به جشنواره اضافه کردیم، در میانه راه متاسفانه اتفاقات حوادث تروریستی کرمان رخ داد و آثار قابل توجهی در این بخش دست ما رسید.

وی ادامه داد: بخش سوم هم با عنوان عملیات تنبیهی وعده صادق در روز افتتاحیه در فراخوان اعلام شد که ما در این بخش بیشترین آثار را دریافت کردیم.  نمونه هایی که گفته شد نشان دهنده این بود که رادیو به لحظه و راز ماندگاری رادیو در همان به لحظه بودن و همسو با اتفاقات جامعه بوده است.

دبیر جشنواره ادامه داد: به افتخار رادیویی ها که در این 84 سال تلاش کردند و همیشه در صحنه حاضر بودند. متاسفانه به تازگی استاد مسعود اسکویی را از دست داده ایم، استاد روحشان شاد و یادش گرامی.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها